14 липня 2016 р.

Форум блогерів «Арабатська стрілка 2016»

В Генічеськ я доїхала електропоїздом з Дніпропетровська, не зупиняючись на кожній залізничній платформі, що дуже важливо для швидкого приїзду відпочивальників з промислових регіонів. А в Стрілкове дісталася на таксі, дізнавшись від водія чимало корисної інформації про унікальне диво природи — Арабатську стрілку.

Арабатська стрілка, Україна

Трохи запізнившись, я не чула вступних слів. Для проживання мені, як і іншим учасникам, надали зручний номер в прекрасному пансіонаті «Сокіл», де все було нове і красиве.

Арабатська стрілка. Пансіонат Сокіл

На обід я ледь встигла, гостинна господиня еко-садиби «Агрус-Азов» нагодувала всіх смачною юшкою, рибними котлетками, картопляним пюре і овочевим салатом.

Підкріпившись, вся наша група поїхала знайомитися з визначними пам’ятками і природними багатствами Арабатської стрілки.

Арабатська стрілка

Після купання в басейні з термальними водами наші учасники відчули приплив бадьорості. Йодобромна вода температурою до 60 градусів б’є струменем під тиском 7 атмосфер з глибини 1600 м.

Арабатська стрілка. Термальні води

Побували ми в недавно закладеному парку Козацької Слави, в якому на честь Героїв України та жертв аварії на ЧАЕС встановлено пам’ятні знаки. Висаджені платани і троянди. Ініціаторами та подвижниками зведення каплиці святого Сергія Радонезького є Ю.Б. Пуделкін і Є. В. Кулешов. У планах ентузіастів закінчити будівництво плавального басейну з термальними водами і відкрити набережну з атракціонами.

В оздоровчому комплексі «Блакитне полум’я» нам показали відремонтовані житлові номери, облаштовану територію з міні-зоопарком. Пляж тут просто чудовий.

Арабатська стрілка. Пансіонат Блакитне полум'я. Пляж

Але особливу увагу заслуговує скейт-парк, де проходять змагання найвищого рівня.

А турніри з віндсерфінгу проводяться біля бази «Чайка». Один з кращих спортсменів України провів з нами детальний інструктаж по управлінню вітрилом, і деякі сміливці борознили безкраї морські простори на першому занятті. Решта купалися в морі і загоряли.

Арабатська стрілка. Віндсерфінг

Другий день видався таким же сонячним і результативним. Після сніданку ми приїхали до моря, де відбулося знайомство і селфі з найзнаменитішим мером України. Риболовля у відкритому морі з мером Генічеська О. В. Тулуповим і головою райради А. О. Євстратовим стала не тільки незабутньою подією, а й принесла свої плоди, тобто дари моря. Нам видали рятувальні жилети, і ми на катері пішли в море на досить далеку відстань від берега.

Арабатська стрілка. Риболовля у відкритому морі

Виявилося, що керівники міста і району не тільки сидять в кабінетах, а й запросто можуть разом з усіма порибалити. Для початку Олександр Васильович провів майстер-клас з цього захоплюючого заняття. Кому ж його проводити, якщо не першій особі приморського міста, де живуть рибалки? Ловили на закидачку, а в якості приманки використовували курячий пупок.

Всі вдивлялися в морську безодню і чекали клювання. Перша радісно вигукнула Катя, це її дебют в рибальстві.

Арабатська стрілка. Риболовля

Другим щасливо усміхався Владислав.

Третьому бичку сподобався гачок Русфета.

Один за одним всі наші блогери витягали зубастих риб.

Мер теж вніс свій внесок в загальний улов.

Арабатська стрілка. Риболовля

Друга частина морської прогулянки була набагато екстримальнішою. Ми прокотилися вздовж Арабатської стрілки до самих нафтових платформ на максимальній швидкості, ковзаючи по водній стихії то одним ребром, то іншим. Капітан показав свою майстерність керування плавальним засобом, роблячи по черзі крен на обидві сторони.

Мер в цей час розповідав про міське життя-буття.

А на березі нас чекала екскурсовод, з якої ми поїхали в Генічеськ. Оксана нам розповіла про географічне розташування коси і міста, історії краю, визначні пам’ятки і героїв.

Арабатська стрілка. Церква Георгія Побідоносця

Арабатська стрілка. Військовий меморіал

Генічеськ. Церква Різдва Пресвятої Богородиці

У Генічеському краєзнавчому музеї зібрані багаті колекції на різну тематику. Ми ознайомилися з експозиціями та почули розповідь музеолога Інни. Я написала відгук від всієї групи в книзі для гостей.

Генічеськ. Краєзнавчий музей

Прогулянка по місту разом з мером і його секретарем Ольгою Вадимівною була не тільки цікавою, але і змістовною. Нам показали майбутню Набережну, яка була в стадії реконструкції, але скоро стане візитною карткою міста.

Генічеськ. Будівництво Набережної

Потім пройшлися по Алеї казок, на якій було багато відпочиваючих городян, і вони привітно нам посміхалися. Пообідали тут же в фастфуді, всім сподобалося.

Генічеськ. Алея казок

Дуже багато інформації ми отримали в цей день. Висновок такий, що місто живе з перспективою на розвиток, і нова команда його керівників робить все для цього. Увечері в конференц-залі блогери виступали з доповідями. Владислав Гладкий поділився своїм досвідом і наболілим. Андрій Жнівін розповів про створення в Херсоні медіа-школи. Для мене корисною була інформація в доповіді Русфета Кадирова. Дуже шкода, що ми не встигли за весь час послухати виступ досвідченого блогера, маркетолога і мандрівника Ігоря Бігдана.

На третій день ми побували в сафарі-парку, звідки ніяк не могли навіть палицею вигнати наших блогерів. Всі годували тварин і фотографувалися з ними.

Арабатська стрілка. Сафарі-парк

Але справжнє сафарі ми побачили на острові Бірючому в Азово-Сиваському Національному парку. Близько години на катері ми пливли до острова. Екскурсію проводила працівник заповідника, з якою ми проїхали у відкритій машині по території і бачили оленів, зайців, косуль, різних пташок та інших мешканців степу.

Супроводжував нас завжди і всюди Стеценко Денис, якому величезна подяка від усього нашого колективу.

Пообідавши в піцерії, деякі учасники почали роз’їжджатися по містах. Решта вирушили на прес-конференцію за результатами форуму в селекторну студію районної ради. Блогери поділилися враженнями свого перебування на Арабатській стрілці та в місті, внесли свої пропозиції та зауваження.

Генічеськ. Підведення підсумків форуму

На прощання наша команда подарувала О. В. Тулупову магніт «#мэрГеническа».

Генічеськ. Форум блогерів. #мэрГеническа

Після підведення підсумків, дружніх рукостискань всі сфотографувалися і попрощалися з приймальною стороною.

Увечері був чудовий прощальний шашлик за рецептом Андрія. Не хотілося розлучатися, ми обмінялися адресами і візитками. Спасибі Владиславу Гладкому за організацію всередині нашої команди, за його терпіння. Всім учасникам бажаю удачі на нелегких блогерських теренах.

На жаль, все закінчується, але всім сподобалася програма форуму, його проведення. Ми вдячні за гостинність меру Генічеська О. В. Тулупову, голові райради А. О. Евстратову, директору пансіонату «Сокіл» В.П. Жицькому, одному з організаторів Денису Стеценко, всім, хто зустрічав, допомагав, возив, розповідав, пригощав. Не сумніваюся, що у всіх, що приїхали на відпочинок в цей благодатний край, будуть такі ж прекрасні враження, а своїми я ділюся з вами.